"Arsenal marah" - ejen Torreira dedahkan kekecewaan Arsenal.

Arsenal mahu meningkatkan serangan mereka di pasaran musim sejuk dan Dusan Vlahovic telah lama menjadi sasaran perpindahan untuk kelab Emirates itu.

The Gunners berminat untuk menandatangani pemain antarabangsa Serbia itu dan juga bersedia untuk memenuhi permintaan yang ditetapkan oleh Fiorentina untuk perpindahannya.

Salah satu formula yang dicuba oleh Arsenal ialah dengan memasukkan Lucas Torreira sebagai sebahagian daripada perjanjian itu. 

Pemain tengah itu dimiliki oleh Arsenal dan kini dipinjamkan bersama pasukan Serie A itu untuk sepanjang musim ini.

Pihak Mikel Arteta, bagaimanapun tidak dapat meyakinkan penyerang itu dengan Vlahovic tidak berminat untuk berpindah menyertai Arsenal.

Selepas menolak Arsenal, Vlahovic kemudiannya menyertai Juventus menjelang penghujung jendela Januari baru-baru ini.

Torreira, sementara itu telah mempamerkan aksi cemerlang setakat ini bersama Fiorentina dan mereka yakin untuk mengekalkannya selepas musim ini.

Arsenal, sebaliknya masih belum berjaya mengatasi kegagalan mereka mendapatkan Vlahovic dan perkara ini disahkan oleh ejen pemain Uruguay itu, Pablo Bentancur.

“Fiorentina secara logiknya mahu membelinya kerana dia bermain dengan sangat baik. 

"Dia telah kembali mempunyai kesinambungan dan dinamik yang mengagumkan,” kata Bentancur kepada Sport890, yang disampaikan oleh Fiorentina.it.

“Sekarang, Arsenal agak marah kerana mereka mahukan Vlahovic. 

"Fiorentina mahu menjualnya, tetapi ejen berkata dia perlu pergi ke Juventus: anda sentiasa melakukan apa yang pemain mahu... Lucas gembira di Florence dan saya fikir mereka akan mengambilnya, sehingga kini dia adalah salah seorang pemain yang paling disayangi oleh peminat.”

Post a Comment

Previous Post Next Post