Arsenal tegas dengan tawaran €25 juta.

Sangat berkemungkinan perpisahan berlaku dengan Arsenal tetap dengan pendirian mengenai nilai tawaran berjumlah €25 juta.

Jika kemas kini yang dikeluarkan dari Itali pada hari Isnin mengenai masa depan Aaron Hickey boleh dipercayai, ia tidak lama lagi sebelum pemain pertahanan itu berakhir di Arsenal.

Bek kiri itu telah menjadi sasaran The Gunners untuk memperkukuh pertahanan menjelang musim depan dan terdapat banyak laporan mengenai perkara itu sejak beberapa minggu lalu.

Salah satu momen penting ialah dakwaan bahawa Arsenal telah membuat bidaan €25 juta untuk pemain pertahanan Scotland itu, dan itu adalah asas yang terus diasak oleh Gazzetta dello Sport.

Akhbar itu menjelaskan kini terdapat 'perpisahan yang sangat mungkin' yang dijangkakan mengenai Hickey, kerana pihak The Gunners 'mendesak dengan hebat, dengan tawaran €25juta'.

Oleh itu, keperluan untuk pengganti wujud di Bologna, tetapi mereka mungkin sudah mempunyai rancangan mengenai itu dengan pemain sedia ada, Mitchell Dijks mampu menggalas peranan tersebut.

Mitchell Dijks

Kita perlu menunggu dan melihat sama ada tawaran Arsenal berakhir dengan perpindahan, tetapi nampaknya, sekurang-kurangnya dari penghujung Gazzetta, Edu Gaspar dan pasukannya sedang melakukan yang terbaik untuk mendapatkan perjanjian dengan segera, dengan nilai yang berbaloi.

Dalam konteks ini, Arsenal tetap dengan pendirian nilai tawaran adalah €25 juta, yang mana nilai semasa Hickey (menurut transfermark) adalah berada pada sekitar  €15 juta sahaja.

Post a Comment

Previous Post Next Post