Pemilik Fiorentina berang!

"Saya akan menjadi lebih keras dan marah" - Pemilik kelab menghantar mesej jelas tentang perjanjian Arsenal, boleh menilai semula situasi dalam beberapa minggu akan datang.

Presiden Fiorentina, Rocco Commisso menegaskan dia akan berkeras dan bertegas dengan potensi perjanjian tetap untuk Lucas Torreira dari Arsenal.

Pemain tengah Arsenal telah dipinjamkan kepada pasukan Itali itu sejak musim panas apabila jelas tidak ada tempat untuknya dalam rancangan Mikel Arteta.

Torreira bagaimanapun telah menjadi bintang persembahan untuk kelab itu dan mereka berminat untuk mengekalkannya secara kekal, sesuatu yang pemain tengah itu akan lebih gembira dengannya juga.

Beberapa laporan telah menjelaskan bahawa perjanjian hampir selesai dengan Fiorentina dan Arsenal sedang mengusahakan jalan penyelesaian yang sesuai dengan ketiga-tiga pihak.

Malah, perkara tersebut semakin meningkat dan dijangka rundingan itu akan mencapai kesimpulan yang positif, dengan ia mendakwa Arsenal yakin bahawa mereka akan menjual Torreira lebih cepat sebelum memasukki musim panas.

Nampaknya, walaupun mereka semua berusaha menyelesaikan perkara itu dengan segera, sesuatu yang Presiden Fiorentina, Commisso kurang gembira adalah mengenai ejen pemain tersebut, yang mungkin merencatkan proses itu.

"Saya sangat kecewa dengan apa yang berlaku dalam tempoh 24 jam selepas kami memenangi persidangan itu," katanya kepada Tuttomercatoweb.

"Malangnya, seperti yang berlaku dengan Gattuso, peminat tertentu menyukainya dengan petisyen untuk Torreira dan ejen mendapat berita ini.

"Ejen perlu memahami saya seperti yang saya lakukan dengan Gattuso atau Vlahovic; mereka tidak akan menang dengan saya. 

"Saya akan menjadi lebih keras dan marah. 

"Saya tidak mahu bercakap tentang pasaran perpindahan kerana saya di sini bukan untuk bercakap tentang itu.

"Ada orang dalam yang akan memikirkan perkara itu. 

"Saya tahu saya mengecewakan anda, tetapi saya tidak akan bercakap tentang pasaran.

"Mungkin ada kemungkinan untuk melihat semula situasi dengan Torreira dalam beberapa minggu akan datang, tetapi saya tidak mahu memberikan sedikit pun keyakinan atau pesimisme."

Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka : pésimis/ bersikap mudah putus asa atau mudah kecewa; lw optimis.

Post a Comment

Previous Post Next Post