Chelsea bosan dengan Luis Enrique.

Kredit gambar: Sky Sports

Selepas menamatkan khidmat beliau bersama Barcelona pada Jun 2017, Luis Enrique tidak terikat dengan mana-mana pasukan sehingga kini.



Selain beliau yang tidak menjawat mana-mana tugas ataupun tidak terikat dengan mana-mana pasukan ketika ini, rekod cemerlang yang dimilki beliau ketika mengemudi Barcelona menjadikan beliau ketika ini diburu beberapa kelab ternama Eropah termasuklah kelab daripada Liga Inggeris, Chelsea.

Namun laporan daripada Metro mengatakan bahawa Chelsea sedia untuk membawa Massimiliano Allegri bagi menggantikan Antonio Conte musim depan.

Kredit image : Talk Sport
Pengendali Juventus itu mengalami detik sukar apabila Bianconeri tewas 3-0 kepada Real Madrid dalam aksi pertama suku akhir Liga Juara-Juara Eropah pagi tadi.

Pun begitu, sumber tersebut mendedahkan dimana mereka sememangnya mahukan pengendali Juventus itu sebelum berjaya mendapatkan Antonio Conte dua tahun lalu.

Dan pendedahan itu juga turut mendakwa bahawa Chelsea kini mahukan Allegri dan bakal berunding dengan pengendali Juventus tersebut kerana mereka mulai bosan dalam rundingan untuk mendapatkan Luis Enrique.
It is claimed Blues chief Marina Granovskaia has been working on a move for Luis Enrique this year but his lack of commitment has led the club to focus on Allegri.
Sementara laporan Daily Telegraph, mendedahkan bahawa pengendali Juventus itu tidak akan bersama kelab tersebut musim depan dan menegaskan bahawa beliau telah selesai bersama gergasi Itali selain bakal menyertai kelab luar dari Itali.

Post a Comment

Previous Post Next Post