Kos dikatakan teruja dengan 'idea perpindahan' dengan potensi perpindahan sekitar € 3-4 juta.

LYON dikatakan mencari pertahanan tengah baharu untuk memperkuatkan pertahanan mereka dan membawa peminat ke sana kesini di sekitar Eropah untuk pemain yang tepat.

Walau bagaimanapun, jenis pemain yang mereka cari masih tidak jelas, kerana baru-baru ini mereka mendekati dua pemain yang sangat berbeza, Joachim Andersen yang cukup muda yang kini bersama Sampdoria dan Laurent Koscielny yang cukup berpengalaman di Arsenal.

Koscielny dipercayai semakin hampir menamatkan kariernya bersama dengan The Gunners walaupun masih mempunyai satu tahun lagi dalam kontraknya dan Lyon seolah-olah cuba memanfaatkannya kedudukan tersebut.

Menurut Foot Mercato, perbincangan telah pun dimulakan terhadap pemain The Gunners itu, mengenai perjanjian selama dua tahun.

Dan Koscielny dilaporkan 'teruja dengan idea' itu kerana dikatakan ingin kembali ke Perancis.

In search of a central defender, OL has set his sights on Laurent Koscielny. Discussions have even begun on the basis of a two-year contract. The player, who wishes to return to France, is excited by the idea. Now remains to negotiate a transfer fee for the international tricolor at the end of the contract in June 2020 with Arsenal.

Isu utama yang dihadapi oleh kelab Ligue 1 itu, selain persaingan yang dilaporkan dari Rennes, Monaco dan Dortmund, adalah keperluan mereka untuk membincangkan yuran perpindahan dengan Arsenal.

Meskipun demikian, Foot Mercato menganggap The Gunners dapat membantu mereka dengan pampasan sekitar € 3-4 juta untuk melepaskan kapten Arsenal itu kepada mereka.

It must be said that Koscielny has a one-year contract with the London club. The immense services rendered by the player since his arrival should prompt English leaders to make a gesture for their captain. A small compensation (of the order of 3 to 4 M €) could be enough to satisfy Arsenal. At 33 (34 in September), Laurent Koscielny could prove to be a reinforcement of choice for OL and would bring experience to a group that has cruelly missed last season in key moments. -- Foot Mercato.


Post a Comment

Previous Post Next Post