Arsenal berada dalam posisi 'terbaik' untuk menandatangani pemain tengah Real Betis, Nabil Fekir dengan pemain itu telah menukar ejen menjelang jendela perpindahan musim panas.

Itu adalah menurut TuttoMercatoWeb, yang memberikan maklumat mereka sendiri mengenai kisah perpindahan yang berkembang pesat menjelang musim panas.

Fekir muncul sebagai sasaran untuk Arsenal sejak beberapa hari terakhir, dengan beberapa laporan di Sepanyol semalam menunjukkan bahawa mereka 'sangat berminat' dan 'lebih daripada memutuskan' untuk bertindak.

TMW menerimanya hari ini dan mengatakan Fekir 'memandang masa depan', mengesahkan dia telah menukar ejen dan bergabung dengan Promoesport.

Mereka menggambarkan Promoesport sebagai salah satu 'agensi utama' di persada antarabangsa, yang mengisyaratkan akan ada pergerakan dalam jendela perpindahan musim panas ini.

Memang dijelaskan bahawa 'amaran perpindahan' sudah 'terdengar dengan kuat' dan menurut maklumat TMW, salah satu 'yang begitu meminati' Fekir adalah bos Arsenal, Mikel Arteta, sehingga mereka berada 'dalam kedudukan terbaik' untuk mendapatkannya musim panas ini.

Arteta dikatakan begitu meminati Fekir.

Telah dinyatakan bahawa perubahan adalah ejen harus diberi perhatian memandangkan ada kemungkinan perpindahan musim panas ini akan berlaku, dengan pemain tengah juga dikatakan terbuka  untuk bertindak.

Tidak ada petunjuk bahawa Arsenal sudah bergerak, tetapi peluangnya ada.

Fekir musim ini telah menjadi perhatian di Betis setelah berjaya membantu kelab itu mendapatkan tempat di Eropah untuk musim depan.

Namun sesuatu yang menarik mengenai khabar angin ini, adakah benar Arsenal dan Arteta begitu meminatinya? 

Dan adakah perlu The Gunners mendapatkan Fekir?

Post a Comment

Previous Post Next Post