Arsenal beralih kepada Kulusevski selepas gagal dengan Vlahovic.

Arsenal telah membuat pertanyaan pertama untuk penyerang serba boleh dengan pemain mahu bermain lebih banyak.

The Gunners telah membuat pertanyaan pertama untuk penyerang Juventus, Dejan Kulusevski yang ingin meninggalkan pasukan Itali itu bagi mencari lebih banyak masa bermain.

Itu menurut Gianluca di Marzio, yang mengatakan Arsenal mula mengalihkan perhatian mereka kepada pemain Juventus selepas rundingan dengan ejen Dusan Vlahovic gagal diteruskan.

Arsenal begitu kuat dikaitkan dengan penyerang Fiorentina itu sejak minggu lalu, malah turut dilaporkan telah mencapai persetujuan awal dengan pasukan Serie A itu untuk perpindahan.

Bagaimanapun, tidak lama kemudian timbul laporan mengatakan bahawa ejennya enggan bercakap untuk berunding dan pemain itu menjelaskan bahawa dia tidak berminat untuk perpindahan ke Emirates.

Tidak berputus asa, Arsenal hanya mengalihkan perhatian mereka ke tempat lain di Itali dan kini telah menumpukan perhatian kepada pemain Juventus, Kulusevski.

Malah, mereka turut dilaporkan telah membuat pertanyaan pertama untuk menandatangani penyerang itu, yang menjaringkan satu gol dan satu bantuan dalam 15 perlawanan untuk Juventus musim ini.

Dia telah dikaitkan dengan perpindahan keluar dari kelab itu sejak beberapa minggu lalu, dan pemain itu juga membayangkan perpindahan hari ini apabila dia menyatakan dengan jelas bahawa dia mahu bermain secara lebih kerap.

“Sabar. Ini adalah cabaran yang hebat. 

"Saya suka bermain, dan saya tidak suka duduk di bangku simpanan. 

"Kita akan lihat bagaimana keadaannya,” katanya kepada Fotbollskanalen.

“Bagus ada kelab (yang berminat), kerana jika ia tidak terjadi di satu tempat maka mungkin ia berlaku di tempat lain.

“Saya akan lihat bagaimana ia berlaku. Saya suka Juventus, dan saya suka berada di sini, maka kita akan lihat apa yang berlaku. 

"Ada banyak masa lagi. Tetapi saya perlu mula bermain dengan lebih banyak dan menjaringkan gol serta bantuan.”

Vlahovic tidak mahu berpindah ke Arsenal

Dia kini mungkin mempunyai peluang itu jika menyertai Arsenal, yang nampaknya berminat dan telah mengambil langkah pertama ke arah membuat perpindahan itu berlaku.

Sudah tentu, ia hanya 'pertanyaan' pada masa ini, tetapi mungkin keadaan akan bertambah apabila kita semakin hampir dengan jendela perpindahan Januari.

Post a Comment

Previous Post Next Post