"Banyak kelab berminat" - Ejen Vivianne Miedema membuat penjelasan kemungkinan tinggalkan Arsenal.

Vivianne Miedema mempunyai tempat yang istimewa di hati penyokong Wanita Arsenal.

Dibawa masuk pada 2017 dari Bayern Munich, pemain berusia 25 tahun itu telah menjadi bintang dunia dan pemain yang sangat dibanggakan oleh The Gunners.

Pada petang Isnin dia berada di tempat keempat dalam senarai calon pemenang Ballon d'Or, dengan mata yang sama (46) dengan Samatha Kerr dari Chelsea, tetapi jauh di belakang pasangan Barcelona Alexia Putellas dan Jennifer Hermoso, yang masing-masing menduduki tempat pertama dan kedua.

Ia datang sejurus selepas dia dinobatkan sebagai Pemain Bola Sepak Wanita BBC Tahun 2021, setelah mendapat tempat kedua dalam pertandingan itu setahun yang lalu.

Terdapat banyak masa untuk Miedema untuk memenangi Ballon d'Or, namun untuk melakukannya dia mungkin perlu berjaya di peringkat akhir Liga Juara-Juara.

De Telegraaf, sebuah akhbar Belanda, kini mencadangkan bahawa kegemilangan itu boleh hilang dari Arsenal. 

Dalam edisi Selasa mereka, mereka menyatakan'kelab-kelab teratas kini sedang berbaris untuk menandatangani penyerang itu dan melaporkan bahawa Miedema mempunyai cita-cita peribadi untuk bersinar dalam Liga Juara-Juara.

Memandangkan kontraknya di Arsenal tamat pada musim panas akan datang, De Telegraaf menegaskan dia 'boleh menjadi salah seorang pemain bolasepak bergaji paling tinggi di dunia' dengan mudah.

Tangkap layar laporan De Telegraaf

Ejen Miedema Leoni Blokhuis dipetik sebagai berkata: "Banyak kelab berminat, saya akan menyerahkan kepada anda yang mana mereka, tetapi mereka pastinya tidak kecil. 

"Arsenal juga telah membuat tawaran untuk mengekalkan Viv. 

"Semuanya terbuka pada masa ini. 

"Belum ada keputusan dibuat lagi.”

Post a Comment

Previous Post Next Post