Dakwaan tawaran €60 juta daripada Arsenal 'akan tiba dalam beberapa hari akan datang' untuk pemain Fiorentina dengan kelab mahu menjualnya.

Sebelum jendela perpindahan Januari, terdapat kepercayaan atau mungkin harapan dari pangkalan peminat Arsenal bahawa kelab mereka akan membuat perpindahan untuk Dusan Vlahovic.

Penyerang Serbia itu berada dalam prestasi terbaik bersama Fiorentina sejak beberapa tahun lalu dan The Gunners, yang memerlukan penyerang berbisa, telah menumpukan perhatian kepadanya dengan begitu kuat sehinggakan Mikel Arteta ditanya mengenainya khabar angin tersebut. 

Pengurus Arsenal itu tetap berpolitik dalam memberikan jawapannya mengenai pertanyaan tersebut, tetapi nampaknya, sekurang-kurangnya menurut wartawan Itali - Eleanora Trotta, The Gunners boleh membuat langkah rasmi untuk Vlahovic dalam masa terdekat. 

Bercakap di CMIT TV, disampaikan oleh Calciomercato.it di Twitter, dia menjelaskan dengan terperinci bahawa perpindahan ke Juventus untuk pemain itu kelihatan sukar dan perhatian harus diberikan kepada The Gunners. 

Dia berkata: "Vlahovic-Juventus? 

"Pada bulan Januari, perkara yang penting dan perlu diberi perhatian adalah situasi Arsenal. 

"Saya diberitahu bahawa tawaran sebanyak €60 juta akan tiba dalam beberapa hari akan datang.

"Fiorentina ingin menjualnya pada Januari dan telah pun berjumpa dengan ejen pemain tersebut, Julian Alvarez”. 

Itu dakwaan yang berani dan kita perlu tunggu dan lihat jika ada kebenarannya.

Tetapi jika apa yang diperkatakan itu sebenarnya adalah betul, ia menunjukkan bahawa Arsenal sememangnya berhajat untuk kembali berada ditempat sepatutnya - kuasa besar yang digeruni dalam Liga Perdana Inggeris.

Post a Comment

Previous Post Next Post