Tielemans sangat tidak mungkin akan kekal pada musim panas ini.

Arsenal salah satu kelab terbaik yang mempunyai bintang Liga Perdana Inggeris dalam pandangan mereka.

Arsenal dilaporkan antara kelab yang sedang mengejar pemain tengah Leicester City, Youri Tielemans dan dakwaan itu telah dilaporkan semalam oleh media Itali.

Ia adalah akhbar Tuttosport yang memaparkan kisah tentang pemain berusia 24 tahun itu dan kelab-kelab yang ingin mengambilnya dari The Foxes pada musim panas akan datang.

Memandangkan kontraknya dengan Leicester City akan tamat pada 2023, dikatakan bahawa adalah sangat tidak mungkin untuk Tielemans kekal di kelab itu untuk musim depan.

Itu disebabkan - sekiranya kontrak lanjutan gagal dipersetujui dalam beberapa bulan akan datang.

Jadi Juventus telah memerhatikan situasi ini dan menurut Tuttosport, Arsenal adalah salah satu kelab teratas yang mempunyai pemain tengah itu dalam pandangan mereka.

The Gunners disebut bersama Manchester United sebagai pasukan yang berada pada posisi teratas dalam perlumbaan untuk pemain tengah Belgium itu.

Sekarang, memandangkan Juventus juga dalam perlumbaan dan dilaporkan baru-baru ini ada peninjau yang memerhati pemain itu, nampaknya lelongan mungkin akan diadakan untuk Tielemans pada musim panas ini.

Sekali lagi, jika ia adalah pasukan Turin menentang Arsenal dan ia semata-mata berpunca daripada wang, kita semua tahu siapa yang paling berkemungkinan untuk menang.

Post a Comment

Previous Post Next Post