Bellerin mahu tinggalkan Emirates secara tetap.

Pemain pertahanan Arsenal dilaporkan berusaha melakukan yang terbaik untuk 'memaksa' kelab melepaskannya pada harga yang rendah. 

Kembali ke negara asalnya dan bermain bersama Real Betis secara pinjaman untuk musim ini, Hector Bellerin dari Arsenal telah memberi impak yang diharapkan oleh ramai pihak di sana.

Dia membantu mereka berjuang untuk tempat ke Eropah dalam La Liga dan menjadi kunci dalam kemenangan Copa del Rey mereka ke atas Valencia.

Bellerin mencipta peluang untuk gol penting yang dijaringkan Borja Iglesias pada perlawanan tersebut sekali gus membawa mereka menjulang Copa del Rey, menamatkan kemarau 17 tahun mereka.

Sejak itu, terdapat banyak khabar angin mengenai Bellerin untuk kekal di luar kempen semasa dan menukar perpindahan pinjamannya dari The Gunners menjadi perpindahan kekal, sesuatu yang mana Bellerin sendiri terbuka dan menerimanya dengan hati yang senang.

Estadio Deportivo mempunyai artikel mengenai perkara itu pada hari Isnin, menjelaskan Bellerin telah berjaya menakluki pangkalan peminat mereka dengan gaya bermisai era 80-an dan pakaiannya, menampilkan fesyen terkini menurut pakar.

Terdapat juga khabar angin mengenai dia berpotensi kembali ke Barcelona tetapi itu tidak akan berlaku.

Bellerin membantu Real Betis memenangi Copa del Rey buat kali pertama dalam tempoh 17 tahun.

Media itu turut menjelaskan bahawa realiti adalah bahawa pemain The Gunners itu sedang melakukan yang terbaik untuk membuatkan Arsenal melepaskannya dengan harga yang rendah untuk memanjangkan tempohnya di Heliopolis.

Sama ada Bellerin mampu mencapai matlamatnya masih belum diketahui, tetapi dengan Arteta nampaknya tidak mahu menggunakan khidmatnya pada masa hadapan, mungkin dia akan dilepaskan pada musim panas ini. 

Tindakan itu dilebih sangat berkemungkinan dengan Arsenal kini dikaitkan dengan beberapa pemain pertahanan kanan baharu menjelang jendela perpindahan musim panas ini.

Gaya Mutu Keunggulan



Post a Comment

Previous Post Next Post