Pepe ditawarkan kepada PSG?

Pemain Arsenal ditawarkan kepada beberapa kelab termasuklah gergasi Perancis, Paris Saint-Germain.

Nicolas Pepe telah ditawarkan kepada beberapa kelab oleh agensi yang mewakilinya, menurut laporan.

Tiba di Arsenal dengan disambut penuh kegembiraan kerana kedua-dua statistiknya di Lille dan yuran perpindahan besar dibayar The Gunners, namun Pepe tidak pernah memenuhi harapan tersebut.

Pemain sayap kanan itu telah menjaringkan 27 gol dan membantu 21 lagi dalam 112 perlawanan untuk The Gunners sejak menyertainya, tetapi jarang digunakan oleh Mikel Arteta sejak akhir-akhir ini.

Kali terakhir pemain antarabangsa Ivory Coast itu memulakan perlawanan Liga Perdana pada 18 Oktober dengan keputusan seri 2-2 menentang Crystal Palace.

Itu menunjukkan bahawa dia benar-benar tidak berada dalam rancangan pengurus Arsenal itu.

Malah, nampaknya ada yang cuba memaksa dia keluar dari The Gunners, dengan Foot Mercato mendakwa bahawa Pepe telah ditawarkan kepada Paris Saint-Germain.

Pepe mengalami mimpi ngeri sebenar sepanjang tempohnya di Arsenal, dengan The Gunners kini dikatakan telah mula hilang sabar dengannya.

Itu menyaksikan bekas bintang Lille itu berada dalam perjalanan keluar dari Stadium Emirates.

Pihak Arsenal juga difahamkan sudah mencari pengganti kepadanya dan ini bermakna perpisahan telah pun berlaku di antara kedua-dua pihak.

Bagaimanapun, langkahnya seterusnya masih menjadi misteri tetapi dikatakan pemain itu telah ditawarkan ke beberapa kelab, bermula dengan Paris Saint-Germain oleh agensi yang mewakilinya.

Idea di sini adalah untuk menyatukan semula dia dengan Luis Campos, individu yang bertanggungjawab membawa Pepe ke Lille ketika dia bertanggungjawab dalam hal sebegitu di utara Perancis.

Kini, Campos bersama PSG sebagai Pengarah Bolasepak dan itu pastinya memudahkan urusan perpindahan yang direncanakan oleh agensi yang mewakili Nicolas Pepe.

Sesuatu yang perlu kita diperhatikan.

Join channle Telgeram MyGooners disini untuk info lebih pantas: https://t.me/+T8aiVNLUyb1_OsNW

Post a Comment

Previous Post Next Post