Arsenal tidak mengetahui tindakan kelab untuk menyekat perpindahan.

The Gunners kini dilaporkan sedang mengusahakan butiran terakhir untuk melengkapkan perpindahan.

Berikutan banyak laporan dari Brazil mengatakan Arsenal mencapai perjanjian untuk menandatangani pemain sayap Sao Paulo, Marquinhos, kita telah melihat berita mengejutkan minggu ini yang mendakwa Wolverhampton Wanderers telah mengambil tindakan undang-undang terhadap perpindahan itu.

BACA: Wolve sedia ambil tindakan undang-undang

Dilaporkan bahawa Wolves mendakwa mempunyai pra-perjanjian yang telah ditandatangani oleh pemain tersebut dan oleh itu, mereka mengupah sebuah firma guaman di Brazil untuk mengadu mengenai potensi perpindahan Marquinho ke Emirates.

Goal Brazil muncul hari ini muncul dengan kemas kini mengenai situasi itu, mendakwa tiada kesedaran tentang dakwaan perjanjian dengan pihak Molineux.

Ia mendakwa bahawa pra-perjanjian dengan Wolves tidak diketahui dan tidak disedari oleh Sao Paulo, Arsenal, kakitangan Marquinhos dan mereka yang bertanggungjawab dalam perbincangan antara Tricolor dan The Gunners.

Berikutan perjanjian awal Arsenal untuk menandatangani Marquinhos, dikatakan orang perantaraan telah berada di London sejak minggu lalu untuk menyusun butiran terakhir dan isu birokrasi untuk langkah itu.

Jadi perpindahan itu didakwa akan diteruskan dengan The Gunners membelanjakan €3 juta untuk pemain sayap itu.

Sama ada Wolves benar-benar akan datang dengan aduan rasmi mengenai semua ini, nampaknya kita perlu tunggu dan lihat.

Pengurus Arsenal, Mikel Arteta mungkin terlepas sasaran perpindahan musim panas dengan cara yang pelik.

Post a Comment

Previous Post Next Post