Rundingan Fiorentina untuk pemain Arsenal temui halangan baharu.

Rundingan Fiorentina untuk pemain Arsenal berakhir dengan teruk setelah hubungan berkecai dan mungkin tidak dapat dipulihkan.

Usaha Fiorentina untuk menandatangani pemain tengah Arsenal, Lucas Torreira secara tetap menemui halangan terbaru selepas mereka dilaporkan bertelagah dengan ejen pemain tersebut.

Demikian menurut TuttoMercatoWeb (TMW), yang membuat liputan semalam selepas Presiden Fiorentina, Rocco Commisso mengecam ejen yang terlibat dalam urusan itu.

Torreira telah dipinjamkan ke Fiorentina sejak awal musim panas lalu setelah Mikel Arteta tidak mempunyainya dalam perancangan di Emirates musim ini.

Bagaimanapun, dia telah memberikan impak besar kepada pasukan Serie A itu, sehinggakan mereka ingin membuat perpindahannya kekal.

Terdapat laporan bahawa perjanjian perpindahan itu hampir selesai, tetapi bagaimanapun ia nampaknya menemui halangan baharu apabila Comisso mengeluarkan aduan mengenai ejen kepada Torreira semalam.

TMW, susulan itu menyatakan bahawa percubaan terbaru Fiorentina untuk mendapatkan pemain tengah Arsenal itu ‘berakhir dengan teruk’. 

Malah, Fiorentina difahamkan telah memutuskan hubungan mereka dengan ejen Torreira selepas rundingan terbaru yang dijalankan mereka.

Laman web itu menjelaskan bahawa Fiorentina telah meminta diskaun yang besar daripada ejen Torrerira berbanding apa yang telah dipersetujui sebelum ini, tetapi itu tidak dipersetujui oleh Torreira mahupun wakilnya.

Mereka mempunyai satu hubungan terakhir semalam, tetapi itu mengesahkan jarak antara kedua-dua pihak dan pada masa ini, hubungan itu dikatakan retak dan berkecai.

Hubungan mereka (Fiorentina dan ejen Torreira) nampaknya benar-benar tidak dapat dipulihkan lagi.

Mungkin ada kenalan baharu dalam beberapa hari akan datang yang muncul dalam usaha untuk mencapai persetujuan dan memperbaiki keretakan, terutamanya kerana Fiorentina tidak mahu kehilangan Torreira selepas persembahannya musim ini.

Dalam pada itu, Juventus sedang memerhatikan keadaan dan boleh mengambil kesempatan untuk menyambar pemain Arsenal itu untuk diri mereka sendiri.

Usaha itu dilihat kerana Old Lady sendiri sedang merancang membina semula bahagian tengah mereka bagi menghadapi saingan musim depan.

Post a Comment

Previous Post Next Post