“Saya akan duduk bersama kelab dan ejen” - pemain sasaran Arsenal mula bersuara.

“Saya akan duduk bersama kelab dan ejen” – komen pemain sasaran Arsenal mengenai khabar angin perpindahan musim panas.

AS versi Colombia hari ini memaparkan temu bual dengan Luis Sinisterra, yang baru sahaja mengharungi musim yang sangat baik bersama Feyenoord dan mensasarkan ke tahap yang lebih tinggi dalam keriernya.

Jadi subjek temu bual pada asasnya adalah dua: cabaran yang akan datang untuk pasukan kebangsaan dan potensinya berpindah ke kelab baru musim panas ini.

AS menegaskan pemain sayap itu telah dikaitkan dengan pasukan Eropah yang 'berkuasa', dengan Arsenal dan Bayer Leverkusen kedua-duanya mengejarnya. 

Dan walaupun Sinisterra kelihatan teruja dengan kemungkinan itu, dia bagaimanapun mendakwa bahawa dirinya masih berpijak di bumi yang nyata.

"Saya sangat tenang dan saya cuba untuk tidak mengendahkan berita yang pada akhirnya tidak lebih daripada khabar angin," kata Sinisterra kepada AS.

“Saya cuba fokus pada bersama pasukan saya hari demi hari, berlatih dengan cara terbaik untuk perlawanan dan memberikan mereka yang terbaik. 

"Menjelang penghujung musim, saya akan duduk bersama kelab dan ejen saya dan kami akan melihat apa yang terbaik untuk saya.”

“Banyak yang diperkatakan, kita semua tahu bahawa keadaan pasukan tidak berada pada tahap terbaik akibat Covid, tetapi ia juga satu pencapaian yang bagus untuk dapat keluar dan mencipta rekod. 

"Kami akan tahu bahawa selepas musim ini, apabila perlawanan akhir tamat, itulah masa yang sesuai untuk mengetahui dan melihat apa yang menanti saya pada masa hadapan.”

Pada bulan Mac, Arsenal muncul sebagai salah satu pasukan pilihan untuk menandatangani Sinisterra.

Pada masa itu, dikatakan The Gunners adalah salah satu daripada kelab yang membuat tawaran untuknya, kerana dia hampir meninggalkan Feyenoord dengan harga sekitar €15 juta.

Sinisterra mempunyai 23 gol dan 14 bantuan untuk pasukan Feyernood musim ini dan langkah baharu untuknya tidak akan mengejutkan musim panas ini.

Post a Comment

Previous Post Next Post