Wolves kemungkinan besar destinasi pemain.

Kelab menunggu pihak Lage untuk menawarkan jumlah yang diperlukan bagi melengkapkan perpindahan.

Wolverhampton Wanderers telah menumpukan perhatian kepada Joao Palhinha dari Sporting untuk beberapa waktu.

Pada hari Jumaat, Correio da Manha melaporkan pemain tengah itu kini lebih dekat dengan kelab Inggeris tersebut dan keputusan untuk menandatanganinya telah pun diluluskan oleh Bruno Lage.

Manakala bintang Wolves, Ruben Neves pula telah dikaitkan dengan kelab di England dan Barcelona buat sementara waktu ketika ini.

Record edisi Sabtu mendakwa perpindahan Neves ke Sepanyol boleh membuka pintu kepada Palhinha untuk beralih ke Molineux, yang mana pemain Sporting itu telah lama diikuti oleh pihak Lage.

Ia juga menjelaskan bahawa Palhinha telah lama mengimpikan untuk berpindah ke Liga Perdana Inggeris dan pilihan untuk menyertai Wolves boleh membantu memenuhi impiannya itu.

Correio da Manha juga mempunyai kemas kini terkini mengenai pemain Sporting itu hari ini, dengan tajuk: 'Palhinha lebih dekat dengan Wolves'.

Dalam laporan itu, akhbar tersebut menyatakan kelab Inggeris itu telah memutuskan secara praktikal bahawa mereka akan menjual Neves dan oleh itu sedang mencari pengganti.

Di sinilah tempat pemain Sporting itu sesuai dan ia menjelaskan lagi pilihan untuk membawa Palhinha ke kelab itu telah disahkan oleh Lage.

Wolves boleh menjadi destinasi yang paling mungkin buat pemain Portugal itu dan urusan perpindahan itu bergantung pada tawaran mereka - yang boleh mencapai nilai yang dikehendaki iaitu sebanyak €30 juta, yang ditetapkan oleh Sporting.

Post a Comment

Previous Post Next Post