Arsenal antara kelab paling berminat.

Arsenal antara kelab paling berminat terhadap pemain sayap dengan sedia membuat bidaan.

The Gunners adalah antara kelab yang paling berminat terhadap Marco Asensio dari Real Madrid dan bersedia untuk merundingkan perjanjian dengan gergasi Sepanyol itu.

Itu menurut Cuatro, yang mengatakan kedua-dua pihak - Asensio dan Madrid mahu menangani masa depannya tidak lama lagi, jadi mereka tidak akan mengheret perkara tersebut berlarutan.

Asensio berada di tahun terakhir kontrak semasanya di Santiago Bernabeu dan setakat ini belum mencapai persetujuan mengenai pembaharuan perjanjian itu.

Ini bermakna dia boleh berpindah ke kelab baharu pada jendela musim panas ini.

Dia telah dikaitkan dengan beberapa kelab di seluruh Eropah, terutamanya dalam Liga Perdana Inggeris, di mana Arsenal dianggap sebagai peminat besar.

Cuatro menerima kenyataan itu hari ini dan menegaskan bahawa walaupun Real Madrid tidak mempunyai keperluan mendesak untuk menjual pemain itu, mereka mengharapkan tawaran €30 juta atau €40 juta untuk pemain tersebut.

Ejennya, Jorge Mendes, juga bergerak ke seluruh Eropah untuk mencuba dan menawarkannya kepada beberapa kelab besar.

Setakat ini, Arsenal dan AC Milan adalah yang paling berminat dengannya dan akan bersedia untuk merundingkan yuran perpindahan dengan Madrid untuk mendapatkan tandatangannya.

Kedua-dua pemain dan Madrid mahukan perkara itu ditangani dengan segera dan berharap perkara itu akan diselesaikan tidak lama lagi, sama ada itu bermakna menjualnya atau menandatanganinya dengan perjanjian baharu.

Pada masa ini, yang pertama lebih berkemungkinan daripada yang kedua.

Itu memberi peluang kepada Arsenal untuk mendapatkan pemain tersebut, walaupun perlu diingatkan bahawa nama Asensio sedang dikaitkan juga dengan beberapa kelab Liga Perdana Inggeris yang lain pada masa ini.

Itu boleh menjadi satu helah untuk menekan Madrid supaya memberinya perjanjian baharu dan Arsenal yang merupakan antara kelab paling aktif, mungkin mendapati diri mereka digunakan untuk tujuan itu.

Post a Comment

Previous Post Next Post