Arsenal berada dikedudukan paling baik untuk menandatangani.

The Gunners bersedia untuk membayar gaji €10 juta setahun, saingan sedang memerhati keadaan.

Arsenal kekal di kedudukan teratas untuk menandatangani penyerang Manchester City, Gabriel Jesus tetapi mungkin berdepan saingan daripada Juventus untuk mendapatkan tandatangannya.

Demikian menurut Calciomercato.it, yang melaporkan bahawa pihak Itali terus memantau perkembangan penyerang Brazil itu.

Mereka menjelaskan bahawa sementara mereka menunggu jawapan pasti daripada Angel di Maria dan pembukaan perjanjian untuk Alvaro Morata, Juventus terus melihat pilihan lain untuk mengukuhkan serangan mereka.

Penyerang Manchester City, Jesus adalah salah seorang pemain dalam senarai mereka dan ejen pemain itu telah memutuskan untuk pergi ke Eropah bagi membincangkan masa depan kliennya itu.

Ejen itu, Paulo Pitombeira akan tiba di Eropah minggu depan dan selepas persinggahan pertamanya di Lyon untuk membincangkan masa depan Thiago Mendes, dia merancang untuk terbang ke London untuk bercakap dengan Arsenal.

The Gunners kekal di kedudukan pertama untuk penyerang Manchester City itu dan bersedia untuk memenuhi permintaan pemain sebanyak €10 juta semusim.

Bagaimanapun, Juventus bersedia untuk bersaing dengan Arsenal untuk mendapatkan tandatangan Jesus dan wakil penyerang itu mengharapkan panggilan daripada mereka dalam beberapa hari akan datang.

Mereka bersedia untuk menawarkan gaji €8 juta setahun, bermakna tawaran mereka kurang daripada apa yang ditawarkan daripada pihak Mikel Arteta.

Post a Comment

Previous Post Next Post