Jalan ke England kekal panas berbanding tempat lain.

The Gunners sedang menyediakan tawaran untuk penyerang 'nama besar', telah bergerak lebih kukuh berbanding pasukan lain.

Dengan Manchester City telah menandatangani Erling Haaland dan Liverpool pula telah membeli Darwin Nunez daripada Benfica, pasaran perpindahan penyerang kini boleh bermula sepenuhnya.

Banyak pergerakan dijangka berlaku musim panas ini dengan beberapa kelab berminat untuk meningkatkan kekuatan jentera serangan mereka, antaranya Arsenal.

The Gunners dilihat lebih terdesak berbanding pasukan lain, setelah kehilangan dua penyerang berpengalaman Pierre-Emerick Aubameyang dan Alexandre Lacazette dalam perpindahan percuma pada separuh kedua musim lalu.

Mereka cuba mendapatkan Dusan Vlahovic pada Januari, tetapi pemain Serbia itu menolak peluang perpindahan Arsenal dan memihak untuk kekal di Itali dengan menyertai Juventus.

Itu bermakna Mikel Arteta dan Edu Gaspar kini mencari penyerang yang sesuai di tempat lain.

Pelbagai petunjuk telah diperkatakan, tetapi hanya sedikit yang bertahan seperti Victor Osimhen, yang boleh tergoda untuk meninggalkan Napoli, selagi kelab itu menerima jumlah wang yang sesuai seperti yang diingini mereka.

Itu adalah bayaran yang besar, dengan pihak Serie A berpegang teguh dengan pendirian mereka, pada harga €100 juta namun Gazzetta Dello Sport tetap percaya dan menganggap seseorang masih boleh mendekatinya.

Sama ada Arsenal ia masih belum dapat dilihat, tetapi akhbar itu mempunyai artikel yang mendakwa The Gunners sedang menyediakan tawaran untuk pemain antarabangsa Nigeria itu.

Itu adalah dakwaan besar dan Gazzetta menjelaskan bahawa walaupun beberapa kelab Sepanyol mungkin mengintai, namun ia adalah jalan ke England yang kekal panas.

Berikutan dua perpindahan besar yang disebut dalam perenggan pembukaan artikel ini, mereka melaporkan dan menyatakan 'terutamanya Arsenal' dan Manchester United, digambarkan sebagai dua pihak yang setakat ini bergerak sangat aggresif ke atas pemain Nigeria itu.

Manchester United juga berminat mendapatkan Victor Osimhen.

Sekurang-kurangnya salah satu daripada dua pasukan itu menganggap nilai Osimhen adalah berpatutan dan sedia untuk melabur memenuhi angka tersebut.

Terdapat keperluan untuk tawaran yang sangat diperlukan, yang mana ianya akan memberikan Napoli keuntungan besar dan ia perlu berlaku lebih awal, bagi memberi masa kepada pihak Itali untuk bergerak secara kompetitif di pasaran perpindahan, kemudiannya.

Sesuatu untuk difikirkan, tetapi nampaknya kepercayaan Arsenal adalah yang paling hampir untuk membuat langkah serius untuk Osimhen, yang akan kami pantau.

Itu menarik, kerana sebelum ini terdapat laporan mengatakan bahawa The Gunners hilang dari radar selepas terkandas dengan twaran 60 juta euro.

Post a Comment

Previous Post Next Post