Jika terdesak, pintu masih boleh dibuka.

Arsenal adalah destinasi yang mengalu-alukan kedatangan kepada pemain ternama yang menjadi ejen bebas walaupun usaha sebelum ini gagal.

Ada ketikanya Arsenal berada di barisan hadapan dalam perlumbaan untuk mendapatkan Paulo Dybala dan kemudian, semuanya menjadi sepi tanpa sebarang perkembangan.

Inter kemudian dilaporkan mendahului dan sementara pasukan Serie A itu kekal sebagai pilihan untuk mendapatkannya, terdapat beberapa keraguan mengenai kemungkinan perpindahan itu untuk berlaku.

Ini kerana mereka (Inter) dikatakan teruja untuk menanti kepulangan Romelu Lukaku.

Itulah sebabnya Gazzetta dello Sport mempunyai muka surat berganda yang besar mengenai situasi pada hari Jumaat, di mana mereka melihat apa yang boleh berlaku dan apa yang mungkin berlaku.

Tangkap layar laporan Gazzetta dello Sport semalam.

Arsenal jatuh ke dalam kedua-dua yang terakhir, kerana ia jelas menunjukkan bahawa Emirates bukan lagi destinasi yang diminatinya.

Gazzetta menegaskan Arsenal adalah 'kelab asing yang paling gigih mencari Dybala, tetapi semuanya punah dengan kegagalan The Gunners untuk layak ke Liga Juara-Juara.

Pun begitu, Arsenal juga merupakan 'destinasi yang mengalu-alukan kedatangan' pemain Argentina itu, dan mempunyai cara untuk memberikannya jenis perjanjian yang dia mahukan

Tetapi kekurangan aksi diperingkat elit Eropah, menjadi satu kemestian pada pandangannya (Dybala), telah menghapuskan semua usaha dan tawaran menarik dari The Gunners.

Mungkin jika dia mula terdesak, pintu rundingan bersama Arsenal boleh dibuka semula…

Inter tidak berputus asa dalam menandatangani Dybala.


Post a Comment

Previous Post Next Post