The Gunners mahukan pembelian sebelum menjual.

Arsenal hanya sanggup menjual pemain jika mereka boleh mendaftar masuk terlebih dahulu.

Berikutan khabar angin meluas mengenai pemergian Nuno Tavares dari Arsenal, dengan Marseille bersedia untuk menandatangani bek sayap itu secara pinjaman, kita hari ini dapat melihat senario yang dilalui oleh pemain Portugal itu.

Akhbar O Jogo menulis bahawa masa depan pemain berusia 22 tahun itu bersama The Gunners masih lagi selamat, sekurang-kurangnya buat masa ini.

Dikatakan Arsenal hanya akan membiarkan Tavares pergi sekiranya mereka menandatangani pemain pertahanan lain.

Dan terdapat pemain khusus untuknya, kerana ketika ini Arsenal kuat dikaitkan untuk mendapatkan Lisandro Martinez dari Ajax.

Arsenal mahukan menandatangani pertahanan kiri Ajax, Martinez sebelum membuat keputusan mengenai Taveres.

O Jogo menambah bahawa Marseille bukanlah satu-satunya kelab yang bersedia untuk menandatangani Tavares, kerana terdapat pendekatan tidak formal daripada kelab dari Perancis, Itali dan Sepanyol.

Minggu ini, Nuno Tavares memang kebanyakannya dikaitkan dengan Marseille, tetapi dakwaan dari Itali juga telah bercakap tentang kemungkinan perpindahan ke Atalanta.

Namun, dalam kisah yang sama, kami telah melihat laporan mengatakan Arsenal akan menggunakan wang dari penjualannya untuk melabur bagi menandatangani Aaron Hickey dari Bologna.

Jadi tidak kira perjanjian mana yang mereka boleh temukan untuk Tavares, nampaknya The Gunners memberi tumpuan untuk mengukuhkan pertahanan mereka sekiranya dia meninggalkan kelab.

Arsenal juga dikatakan mahu mendapatkan pertahanan kiri Bologna, Aaron Hickey


Post a Comment

Previous Post Next Post