Peluang kedua untuk Arsenal dan Tottenham.

Tottenham dan Arsenal tidak begitu berkenan mengenai permintaan awal pemain, mungkin mendapat peluang kedua.

Ada ketikanya Arsenal dan Tottenham dilihat bergelut untuk cuba mendapatkan Paulo Dybala dari Juventus secara percuma.

Pemain Argentina itu menyatakan dengan jelas bahawa dia akan pergi, yang mana dia sememangnya akan berpindah keluar.

Inter nampaknya menjadi pilihan untuk memilikinya, namun saga Romelu Lukaku telah menangguhkan segala-galanya.

Gaji yang akan dibayar kepada Lukaku bermakna Inter juga perlu mengosongkan beberapa ruang untuk menampung Dybala juga, yang merupakan masalah besar kepada mereka.

Pada hari Selasa, terdapat dakwaan bahawa Tottenham 'di jendela' untuk melihat apa yang akan berlaku, menunggu perkembangan selanjutnya dan peluang mereka mungkin tiba.

Bagaimanapun, apa yang jelas perlu berlaku, menurut AS Argentina, adalah untuk Dybala merendahkan permintaannya, yang sebenarnya membuatkan The Gunners dan Spurs terkial-kial pada mulanya.

Media itu menjelaskan bahawa kelab seperti Arsenal dan Tottenham, yang bertanyakan mengenai dia pada masa itu, tidak begitu berkenan mengenai permintaan awal apabila mereka bertanyakan tentang pemain Argentina itu.

Dengan itu, mereka bermaksud bahawa permintaan gajinya terlalu tinggi dan jelas Dybala tidak menghadapi situasi untuk keputusan penting mengenai minat Arsenal dan Tottenham itu.

Dia dilaporkan mahu kekal di Itali dengan menunggu keputusan Inter.

Bagaimanapun, Dybala perlu mencari kelab baru dengan segera dan jika Inter terus menangguhkan urusan dan keputusan itu, ia mungkin membuka semula pintu untuk Tottenham dan Arsenal.

Post a Comment

Previous Post Next Post