The Gunners bersedia untuk memberi diskaun.

Kelab membuat kemajuan penting dalam mengejar pemain Arsenal.

Berikutan tempoh pinjaman Hector Bellerin di Betis, pasukan Sepanyol itu tidak pernah menyembunyikan hasrat mereka untuk menandatanganinya secara tetap dari Arsenal dan bersedia untuk mencuba yang terbaik bagi mengekalkan pemain itu.

Bagaimanapun, apabila jendela perpindahan musim panas semakin hampir, lebih banyak kelab mula dikaitkan dengan bek sayap itu. 

Minggu ini, kita sudah melihat Fiorentina muncul sebagai alternatif untuknya dan kini terdapat satu lagi pasukan Serie A dalam perebutan itu.

Seperti yang dilaporkan oleh Calcio Mercato, Roma kini mengejar Bellerin dan kemajuan penting telah berlaku dalam beberapa jam terakhir.

Dengan Betis tidak mempunyai sumber kewangan untuk membelinya dari Arsenal, ejen pemain itu dikatakan menawarkannya kepada Giallorossi.

Ia sekali lagi mendakwa bahawa Bellerin lebih suka kembali ke Sepanyol, tetapi pada masa ini, destinasi lain seperti Roma berada dalam kedudukan pilihan.

Calcio Mercato mendakwa penilaian awal untuk perpindahan itu berlaku ialah €18 juta, tetapi dengan pengurus Arsenal, Mikel Arteta tidak memilikinya dalam rancangan di Emirates, maka pasukan Serie A itu mungkin akan mendapatkan Bellerin dengan harga yang lebih murah.

Dikatakan Arsenal sedia memberi diskaun untuk penjualan Bellerin memandangkan kontrak pemain itu bersama The Gunners akan berakhir pada Jun 2023 dan jendela musim panas ini adalah peluang terbaik untuk mendapatkan hasil penjualan daripada dilepaskan secara percuma.

Post a Comment

Previous Post Next Post