Usaha PSV untuk menandatangani pemain Man. City masih aktif.

Usaha kelab untuk menandatangani pemain Manchester City diteruskan dengan hasrat pemain dijelaskan, perjanjian dalam jangka pendek.

Usaha PSV Eindhoven untuk menandatangani Savinho dari Manchester City masih aktif walaupun perjanjian masih belum diselesaikan.

Itu menurut Eindhovens Dagblad, yang mengatakan bahawa langkah kelab Belanda itu bukanlah setakat (seperti) dilaporkan di Brazil.

Mereka menjelaskan bahawa PSV masih melakukan segala yang mereka mampu untuk meyakinkan Manchester City, untuk meminjamkan Savinho kepada mereka musim depan.

Itu kerana Savinho jelas tidak dapat berada di Etihad kerana peraturan permit kerja.

Laporan di Brazil menyatakan bahawa perjanjian pinjaman telah dipersetujui pada masa ini, walaupun PSV mahu memuktamadkan perjanjian 'dalam jangka pendek'.

Mereka menerima sokongan daripada pemain dalam usaha mereka itu, yang mana keinginan Savinho sangat jelas dan tidak sabar untuk menyertai mereka.

Masih ada peluang Manchester City akan memilih untuk menghantarnya ke salah satu pasukan 'feeder' mereka dalam Kumpulan City, seperti Troyes atau Lommel, tetapi Savinho sendiri lebih suka berpindah ke PSV.

PSV lebih berminat untuk membawanya secara pinjaman, walaupun kemungkinan terma dan syarat perjanjian itu masih belum ditentukan.

Pemain muda itu, bagaimanapun akan tiba di PSV sebagai pengukuhan untuk skuad senior mereka bagi saingan musim depan.

Post a Comment

Previous Post Next Post