Arsenal terus memburu pemain tengah, tidak dapat menahan keinginan.

Arsenal tidak dapat menahan keinginan dalam mengejar pemain yang boleh mencecah €50 juta, dengan pemain tengah itu tergoda dengan cabaran baharu.

Sepanjang minggu lalu dan mungkin lebih dari itu, Media Foot dari Perancis sentiasa memberikan kemas kini secara konsisten mengenai minat Arsenal terhadap Lucas Paqueta.

Pemain tengah Brazil itu nampaknya menjadi sasaran besar The Gunners pada musim panas ini, walaupun belum ada langkah rasmi dibuat setakat ini.

Pun begitu, itu tidak bermakna bahawa The Gunners tidak berusaha untuk menyelesaikan perjanjian untuk perpindahan itu berlaku.

Laman web yang sama membawa kemas kini pada hari Khamis untuk memberitahu pembaca mereka tentang kedudukannya dan ia agak positif untuk Arsenal.

Perubahan pertama ialah Paqueta dilaporkan mahu berpindah, walaupun itu bukanlah sesuatu yang menjadi keutamaannya ketika ini.

Itu disebabkan, dia ketika ini masih dan cukup selesa bersama pasukan Ligue 1 itu.

Bagaimanapun, dengan beberapa pilihan yang ditawarkan kepadanya, dia tergoda dengan cabaran baharu, terutamanya kerana Lyon tidak berada dalam mana-mana pertandingan Eropah tahun depan.

Arsenal dikatakan mendahului perlumbaan dalam menandatanganinya, tetapi masih belum mengemukakan sebarang tawaran walaupun dikatakan The Gunners tidak sabar untuk menandatanganinya.

Mikel Arteta difahamkan sedang mendesak The Gunners untuk menandatangani pemain itu dan Lyon tahu bahawa akan ada 'serangan sedang disediakan' dari pihak London.

Bukan itu sahaja, malah hubungan antara kedua-dua kelab adalah sangat baik, yang boleh membantu sebarang rundingan maju ke hadapan.

Mengenai harga, dipercayai Lyon mahukan sekitar €50 juta untuk pemain itu.

Post a Comment

Previous Post Next Post