Hanya keajaiban mampu menrealisasikan perpindahan.

Keajaiban diperlukan setelah harga dipinta The Gunners terlalu tinggi untuk mereka menandatangani pemain tengah.

Kembali ke Arsenal selepas menamatkan tempoh pinjaman di Fiorentina, Lucas Torreira kini boleh meninggalkan Emirates sekali lagi pada musim panas ini.

Ejen pemain tengah itu telah mendedahkan bahawa mereka mempunyai perjanjian dengan Valencia, tetapi pasukan La Liga itu gagal mencapai persetujuan bersama The Gunners mengenai pemain itu.

Kontrak semasa Torreira berlangsung sehingga 2023 dan jendela semasa adalah peluang besar terakhir bagi Arsenal untuk mendapatkan wang daripada penjualan pemain berusia 26 tahun itu.

Situasi kontrak Torreira ketika ini adalah 'kelebihan' untuk pelamarnya, menurut Il Secolo XIX, yang disampaikan oleh ClubDoria46.

Walaupun ejen pemain antarabangsa Uruguay itu telah berunding dengan Valencia, laporan itu menyatakan kembali ke Itali kekal sebagai pilihan pertama untuk pemain Arsenal itu.

Tidak ada kekurangan pilihan untuk Torreira dan jika tiada kelab terkemuka yang membuat pendekatan tegas, maka kembali ke Sampdoria boleh menjadi lebih daripada kemungkinan.

Il Secolo XIX hari ini, yang disampaikan oleh Firenze Viola, menyatakan walaupun cadangan nostalgia untuk pemain Amerika Selatan itu kembali menyertai semula kelab lamanya dipertimbangkan, ia masih tidak mungkin untuk perkara itu akan berjaya.

Arsenal, selepas menawarkan diskaun, telah menetapkan tanda harga €8 juta

Angka ini berada di luar jangkauan Sampdoria dan nampaknya perjanjian itu, kecuali keajaiban, tidak mungkin akan berlaku.

Arsenal membeli Torreira dari Sampdoria pada tahun 2018.

Pada 10 Julai 2018, Torreira menyertai Arsenal dengan bayaran yang tidak didedahkan, dipercayai sekitar £26 juta

Torreira diberikan baju nombor 11, yang sebelum itu dipakai oleh Mesut Özil, yang mengambil nombor 10 yang kosong berikutan pemergian Jack Wilshere.

Post a Comment

Previous Post Next Post