Tidak jadi pulak...

Kelab Turki jelas menafikan bahawa mereka menandatangani pemain Arsenal, mendakwa ejen membuat kenyataan dan mewujudkan kekeliruan mengenai perpindahan pemain.

Nampaknya terdapat kekeliruan mengenai perpindahan Nicolas Pepe ke Besiktas, dengan pemain Arsenal itu sebelum ini dilaporkan dalam perjalanan ke Turki.

Ini datang daripada L'Equipe di Perancis, yang berkata penyerang itu sudah menjalani pemeriksaan kesihatan sebelum melengkapkan perpindahannya.

Di Turki, bagaimanapun, itu pastinya bukan apa yang dilaporkan.

Wartawan Firat Günayer membawa berita terkini mengenai situasi di sekeliling penyerang Arsenal itu.

Melalui Twitter, dia merujuk secara langsung kepada artikel dari L'Equipe dan mendakwa bahawa ini semua adalah kerja ejen pemain itu, yang memberitahu semua ini kepada media Perancis.

Difahamkan, ejen pemain itu berbuat demikian adalah kerana dia mahu membawa Pepe ke Besiktas, tetapi kelab Turki itu sendiri jelas menafikan perpindahan sedang berlaku.

Mereka nampaknya tidak berniat untuk menandatangani penyerang Arsenal itu, kerana matlamat terakhir mereka pada jendela perpindahan, yang akan ditutup pada 15 September ini (untuk mereka), adalah menandatangani pemain pertahanan dan bukannya pada mana-mana posisi lain.

Walaupun mereka juga sedang memburu pemain tengah, mereka hanya mempunyai seorang pemain dalam senarai mereka dan untuk itu ia adalah Koray Günter.

Jika mereka gagal mendapatkannya, mereka hanya akan membiarkan sahaja perkara itu berlalu dan mereka nampaknya tidak berbincang untuk menandatangani pemain Arsenal tersebut.

Post a Comment

Previous Post Next Post