Bellerin telah menjelaskan kepada Arsenal bahawa dia mahu keluar, dua kelab menantinya.

Pemain telah menjelaskan kepada Arsenal bahawa dia mahu keluar dengan dua kelab bersedia untuk membayar harga yang diminta.

Hector Bellerin telah menjelaskan dia mahu meninggalkan Arsenal pada musim panas ini dengan Fiorentina dan Roma sanggup membayar harga yang dituntut The Gunners sebanyak €10 juta.

Demikian menurut Estadio Deportivo, yang mengatakan bek sayap itu kini fokus untuk kekal di Real Betis selepas kejayaan pinjamannya di kelab Sepanyol itu.

Mereka menjelaskan bahawa Bellerin dan wakilnya menjelaskan kepada Arsenal pada penghujung musim bahawa dia mahu berpindah secara kekal dan The Gunners memahami keinginan itu.

Bagaimanapun, The Gunners tidak mahu kehilangan pemain yang bernilai €20 juta dan masih berusia 27 tahun secara percuma, terutamanya kerana mereka percaya tidak ramai pemain seperti dia di pasaran.

Itulah sebabnya Arsenal menuntut bayaran untuk pemain Sepanyol itu dan ada kelab yang sanggup membayar harga yang diminta iaitu sebanyak €10 juta.

Fiorentina dan Roma telah menunjukkan minat terhadap Bellerin, dan kedua-duanya bersetuju untuk berunding mengenai nilai (harga) yang dicari Arsenal.

Isu besarnya ialah Bellerin, yang merupakan faktor penting dan penentu kejayaan dalam rundingan tersebut.

Hingga ke penghujungnya... Bellerin

Buat masa ini, Bellerin tetap tegas dengan pendiriannya yang mahu kembali ke Betis.

Disitulah munculnya laporan sebelum ini yang mengatakan pendirian perpindahan Bellerin nyata mengecewakan Arsenal.

Oleh itu, dengan keputusan masih belum dilakukan... Bellerin kini bersedia untuk kembali ke Arsenal pada hari Ahad untuk ujian perubatan pada hari berikutnya.

Dan dia secara 'sementara' akan menjadi sebahagian daripada skuad Mikel Arteta buat masa ini.

Post a Comment

Previous Post Next Post