Kelab semakin bosan dengan rundingan bersama Arsenal.

Alternatif berdaya maju dikenal pasti di tengah-tengah kebuntuan menyelesaikan urusan perpindahan.

Atalanta telah mengenal pasti pengganti untuk Nuno Tavares dari Arsenal jika mereka gagal mencapai persetujuan dengan The Gunners untuk pemain pertahanan itu.

Demikian menurut Calcio Atalanta dan wartawan Michele Criscitiello, yang mengatakan Fabiano Parisi dari Empoli adalah pilihan alternatif yang dilihat oleh pihak Itali itu.

Laman web itu menjelaskan bahawa Parisi adalah alternatif kepada pemain Arsenal itu, sekiranya rundingan mereka dengan pihak tertinggi di Emirates berakhir dengan kebuntuan.

Atalanta sangat berminat dengan pemain Arsenal itu pada musim panas ini, dengan Tavares telah diketepikan dalam skuad Mikel Arteta setelah ketibaan Oleksandr Zinchenko.

Pasukan Serie A itu mahukan perjanjian pinjaman tetapi Arsenal pada mulanya meminta €30 juta untuk perpindahan, membawa kepada bolak-balik antara kedua-dua pihak untuk mencari persetujuan.

Itu menyebabkan Atalanta melihat alternatif dan Parisi dilihat sebagai pilihan berdaya maju untuk mereka.

Criscitiello mempunyai pandangan negatif terhadap situasi itu, menyatakan bahawa tiada perjanjian dengan Arsenal untuk Tavares.

Itu membawa kepada 'selamat tinggal' dari pihak Itali, yang tidak akan menerima pinjaman kosong untuk pemain pertahanan dan itu membawa kepada hipotesis Parisi.

Berdasarkan perkembangan itu, nampaknya Atalanta sudah bosan dengan rundingan dan mencari pilihan di tempat lain.

Post a Comment

Previous Post Next Post