Martinez miliki tawaran daripada Man United dan Arsenal.

Pemain dengan tawaran Man United dan Arsenal telah memaklumkan kepada pengurus pasukan serta pihak tertinggi pengurusan kelab yang dia mahukan perpindahan ke Liga Perdana Inggeris.

Memandangkan Arsenal dan Manchester United terus dikaitkan dengan pemain pertahanan Ajax, Lisandro Martinez, kami kini mendapat kemas kini menarik daripada Argentina berhubung situasi semasa pemain itu.

Wartawan Cesar Luis Merlo muncul untuk mengatakan bahawa pemain berusia 24 tahun itu telah memaklumkan kepada pengurus dan pihak pengurusan tertinggi kelabnya bahawa keinginannya adalah untuk berpindah ke pasukan Liga Perdana Inggeris musim panas ini.

Menurut laporan itu, Martinez kini mempunyai tawaran daripada Manchester United dan Arsenal bernilai €45 juta, dan kini cuba memberi tekanan terhadap keputusan Ajax yang mahu mengekalkannya untuk satu musim lagi.

Wartawan itu bagaimanapun tidak menjelaskan sebarang butiran sama ada The Gunners atau Red Devils yang mengetuai perlumbaan untuk menandatangani pemain pertahanan itu buat masa ini.

Awal hari ini, kita juga melihat media Belanda, De Telegraaf yang mendakwa Martinez sememangnya mahu meninggalkan Ajax pada musim panas ini walaupun mereka mahu mengekalkannya.

Ajax difahamkan sedia berunding untuk penjualan dan menuntut €50 juta untuk mereka melepaskannya.

Kedua-dua media Belanda, De Telegraaf dan Algemeen Dagblad telah menekankan minat dari Manchester United, yang dilaporkan telah membuat tawaran bernilai €45 juta, walaupun Arsenal telah dikaitkan dengan pemain itu juga.

Laporan sebelum ini (penghujung Jun) mendedahkan bahawa Arsenal telah melakukan bidaan untuk menandatangani pemain itu dan hanya menunggu keputusan Ajax.

Post a Comment

Previous Post Next Post