Mengharapkan perang bidaan antara Arsenal dan Manchester United

Kelab Itali mengharapkan perang bidaan antara Arsenal dan Manchester United dengan jangkaan nilai €55-60 juta dapat diselesaikan.

Lazio mengharapkan perang bidaan tercetus antara Arsenal, Manchester United dan Juventus untuk Sergej Milinkovic-Savic pada musim panas ini.

Demikian menurut Il Mattino, yang mengatakan Juventus sedang mempertimbangkan usaha baharu untuk pemain tengah itu selepas kecederaan Paul Pogba.

Pemain Perancis itu tiba secara percuma dari Manchester United pada musim panas ini tetapi telah didedahkan bahawa dia mengalami kecederaan meniskus yang mungkin memerlukan pembedahan.

Itu akan menyebabkan dia tidak akan beraksi selama berbulan-bulan dan Juventus tanpa pemain utama yang mereka inginkan di kawasan tengah dan memerlukan pemain lain.

Malangnya bagi Paul Pogba dan Juventus, pertemuan semula mereka bermula dengan hambar apabila pemain itu mengalami kecederaan serius semasa sesi latihan ketika lawatan kelab itu di Amerika Syarikat.

Il Mattino menyatakan pasukan Itali itu boleh melihat 'serangan baharu' untuk Milinkovic-Savic dalam hal itu tetapi Lazio berharap mereka akan menghadapi persaingan.

Mereka mahu ada 'perang bidaan' dengan Arsenal dan Manchester United, kedua-duanya telah dikaitkan sekali lagi musim panas ini.

United telah dikreditkan dengan minat untuk beberapa tahun kebelakangan ini dan sekali lagi musim panas ini, di tengah-tengah usaha mereka yang kecewa untuk mendapatkan Frenkie de Jong

Arsenal pula dikatakan bersedia melakukan apa sahaja untuk membuat perjanjian berlaku awal bulan ini.

Lazio kini berharap ia akan bertukar menjadi bidaan rasmi jika Juventus menunjukkan minat dan Il Mattino menyatakan perjanjian boleh dilakukan dengan harga €55-60 juta.

Sama ada salah satu daripada duo Liga Perdana itu akan membayar jumlah itu, tidak pula disebutkan tetapi Lazio pastinya berminat untuk mereka terlibat dan perang bidaan meletus, yang pastinya akan menguntungkan mereka.

Post a Comment

Previous Post Next Post