Ejen kepada Torreira menerangkan keutamaan perpindahan.

Ejen pemain Arsenal menerangkan keutamaan perpindahan dan membincangkan dakwaan media terkini mengenai Torreira.

Ejen yang mewakili Lucas Torreira telah bertindak untuk meredakan kebimbangan di tengah-tengah ketegangan yang dilaporkan dengan Fiorentina.

Torreira telah dipinjamkan dengan pasukan Itali itu sejak musim panas lalu dan telah terbukti memberikan impak besar kepada Fiorentina, memainkan peranan utama di bahagian tengah mereka.

Mereka berminat untuk mengekalkannya selepas musim panas dan Arsenal lebih gembira untuk melakukan perjanjian pada harga yang telah dipersetujui sebelum ini.

Bagaimanapun, nampaknya kemungkinan untuk perkara itu berlaku semakin berkurangan selepas laporan mendakwa terdapat pergolakan dalam rundingan antara Fiorentina dan ejen Torreira.

Ini disokong oleh dakwaan daripada Presiden Fiorentina, Rocco Commisso, yang mengecam ejen pemain Arsenal itu dan menegaskan dia akan mula bermain keras dalam rundingan.

BACA: Pemilik Fiorentina berang!

Ejen itu kini telah berkongsi ceritanya dan menegaskan kemungkinan pemain Arsenal itu kembali ke Florence secara kekal masih belum diketepikan sepenuhnya.

BACA: Rundingan untuk perpidahan Torreira temui halangan baharu.

“Terdapat banyak perbincangan mengenai Torreira dalam beberapa jam kebelakangan ini,” lapor Calcio Napoli 24.

"Saya boleh katakan bahawa sebelum pergi, kami bertemu dengan Prade untuk mendapatkan persetujuan. 

"Sungguh bagus Gianluca Di Marzio menjelaskan situasi ini dengan baik, yang merupakan masalah kontrak dan tidak ada yang lain.

"Ia memerlukan sedikit penjelasan dengan Fiorentina dan hari ini, jika pemain memutuskan untuk kekal, keutamaan saya adalah untuk mendapatkan persetujuan dengan Fiorentina.

"Buat masa ini, dia tidak memikirkan tentang pasukan lain kerana dia mempunyai masa yang hebat di Florence dan disayangi oleh peminat.

"Masalahnya hanya kontrak; perkara lain tiada kaitan dengannya. 

"Napoli dan Juventus berminat terhadapnya?

"Pada masa ini, saya tidak bercakap mengenai pasukan lain, kami sedang mencari perjanjian dengan Fiorentina, dan kemudian kita akan lihat.”

Post a Comment

Previous Post Next Post