Menyifatkan satu laporan benar-benar palsu dengan masa depan anaknya dijelaskan.

Bapa Mohamed Elneny sekali lagi mengesahkan anaknya tidak akan meninggalkan Arsenal pada jendela perpindahan Januari, walaupun kontraknya akan tamat pada penghujung musim ini.

Pemain Mesir itu agak ketinggalan di Emirates musim ini setelah ketibaan Sambi Lokonga, bermakna dia bukan lagi pemain tetap di bawah Mikel Arteta.

Dengan kontraknya akan tamat pada penghujung musim dan tiada tanda-tanda Arsenal mahu memperbaharuinya, telah dilaporkan dia mungkin berpindah pada Januari.

Galatasaray amat meminatinya selepas dia menghabiskan tempoh pinjaman dengan jayanya bersama pesaing mereka, Besiktas pada musim 2019/2020.

Beberapa laporan di Turki menunjukkan bahawa perjanjian - boleh dikatakan telah dilakukan, dengan ia mendakwa ketua Arsenal Edu telah mencapai persetujuan dengan pemain dan ejennya untuk dia pergi secara percuma enam bulan lebih awal.

Sejak itu, terdapat perubahan mendadak dalam kisah ini dengan bapa Elneny mendakwa bahawa perpindahan itu sebenarnya tidak akan berlaku dan Arsenal mahu mengekalkannya.

Itu diikuti oleh Elneny yang beraksi dalam dua perlawanan terakhir The Gunners, dengan bermain empat minit dalam kemenangan ke atas Watford dan enam minit dalam kekalahan kepada Liverpool.

*Sebelum perlawanan malam tadi yang mana Elneny diturunkan hanya untuk 5 minit terakhir perlawanan.

Bapa Elneny bercakap sekali lagi mengenai perkara itu dan berkata tidak ada rancangan untuk anaknya berpindah sebaik sahaja jendela Januari dibuka.

“Kontrak Mohamed dengan Arsenal akan tamat pada penghujung musim ini,” Milli Gazete melaporkannya kepada Al Hayat TV.

“Kelab tidak berhasrat untuk menamatkan kontraknya. 

"Permainannya dalam perlawanan Liverpool membuktikan kepercayaan jurulatihnya terhadapnya dan kebolehannya.

“Sukar untuk dia kembali ke Mesir dalam tempoh ini. 

"Laporan bahawa El Ahly membuat perjanjian dengannya adalah palsu sama sekali.”

Post a Comment

Previous Post Next Post